Aanvragen servicebezoek / uploaden informatie

Om ervoor te zorgen dat we uw serviceaanvraag nauwkeurig en efficiënt kunnen afhandelen, willen we u vragen om vriendelijk uw foto's, filmpjes, of ander relevant materiaal hier te uploaden. Het indienen van visueel materiaal stelt ons in staat een gedetailleerd inzicht te krijgen in de specifieke situatie waarin u assistentie nodig heeft.

Door het delen van dit materiaal, kunt u ons helpen om de aard van het probleem of de benodigde service beter te begrijpen, waardoor we in staat zijn sneller en doelgerichter te reageren. We waarderen uw medewerking en streven ernaar uw aanvraag zo spoedig mogelijk te behandelen.

Wacht niet langer; uw betrokkenheid bij het uploaden van relevante informatie helpt ons om u effectiever van dienst te zijn en ervoor te zorgen dat we uw behoeften nauwkeurig kunnen adresseren. Dank u voor uw samenwerking en het vertrouwen in onze dienstverlening.

Reactie plaatsen

Reacties

Aaf Bos
10 maanden geleden

Mijn ketel verliest nog beetje water weet waarvhet vandaan komt zou graag hebben dat jullie het even dicht draaien.

J van Hemert
10 maanden geleden

Sinds gisteravond geeft onze cv storing.
Code E15 geen doorstroming boiler.
Graag contact 06 19851274

Wennekes
9 maanden geleden

We zouden ons cv willen laten controleren. We horen graag wanneer dat zou kunnen vanaf 17 maart (ivm afwezigheid voor die datum).
Kerkstraat 62, Wpudrichem
06-24432607

S.Severein
7 maanden geleden

Hebben jullie ook het Co- vrij certificaat?

J.A.Pruojt
4 maanden geleden

De binnenunit van de airco lekt water, deze is nu dus niet te gebruiken, jammer met het huidige weer!
Graag iemand sturen die dit op kan lossen.
Ds.Talmalaan 12. Andel. 0183443910 of 0649838715

Kees van Essen
een dag geleden

In het voorjaar met de monteur afgesproken na de twee jaarlijkse onderhoudsbeurt dat er een offerte moet worden opgemaakt voor de vervanging van onze cv ketel.
Dit i.v.m. de leeftijd ( 15 jaar) en de beschikbaarheid van essentiƫle onderdelen.
Zie graag een voorstel voor een inspectie dag om de offerte te kunnen maken.
Ook moet er weer gekeken worden waar het systeem water kwijtraakt. Euvel bekend bij uw monteur en al meerder keren aan gesleuteld.
Zie uw voorstel voor een bezoek graag tegemoet.
Vriendelijke groet,
Kees van Essen